.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهبر انصارالله: عملیات ما شامل کشتی‌های آمریکا و انگلیس هم می‌شود
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: دشمن صهیونیست در تحقق اهداف خود شکست خورده، ولی جنایاتش را ادامه می‌دهد.
رهبر انصارالله: عملیات ما شامل کشتی‌های آمریکا و انگلیس هم می‌شود

سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی روز پنجشنبه در سخنانی گفت: حمله به غزه جنایت است هر چند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها منکر آن می‌شوند.

 

وی تأکید کرد: مجامع بین‌المللی فقط آنچه را که در غزه روی می‌دهد بدون اتخاذ موضع خاص، پیگیری می‌کنند. سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب به بیانیه‌ها و محکومیت‌هایی بسنده کرده‌اند که در حد رفع مسئولیت است.

 

رهبر انصارالله افزود: مصلحت امت اسلامی، ایستادگی در کنار ملت فلسطین در مقابله با دشمن مشترک است؛ اما برخی کشور‌های اسلامی استراتژی فریبکارانه‌ای در قبال مردم فلسطین اتخاذ کرده‌اند.

 

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی در تحقق اهداف خود شکست خورده، ولی جنایاتش را ادامه می‌دهد و در ۱۰۴ روز گذشته، بیش از ۲۰۰۰ قتل عام و نسل کشی علیه مردم فلسطین مرتکب شده است.

 

رهبر انصارالله اضافه کرد: کشور‌های عربی می‌بایست محاصره ملت فلسطین را درهم می‌شکستند، اما نفوذ آمریکا مانع آن شده است. از همان ابتدا از خداوند می‌خواستیم که ما را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاری دهد تا موضع مؤثری داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: عملیات نیرو‌های مسلح یمن شامل حمله به کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی هم می‌شود و حملات آن‌ها نه تغییری در مواضع و نه تأثیری روی توان نظامی یمن داشته است.

 

سید الحوثی تأکید کرد: آمریکا دارای تاریخ جنایتکاری سیاه در قبال ملت‌های مختلف جهان است. آمریکایی‌ها به دلیل ارائه هرگونه حمایت نظامی، نظارت، اطلاعات، پول و حمایت سیاسی از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطینیان شریک هستند.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها حاضرند هر کاری که لابی صهیونیستی از آن‌ها بخواهد انجام دهند، حتی اگر حمایت از جنایات آشکار آن‌ها باشد و به قیمت از بین رفتن منافع آن‌ها تمام شود.

 

رهبر انصارالله گفت: احزاب دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا بر سر اینکه چه کسی حمایت بیشتری از رژیم صهیونیستی می‌کند، رقابت می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.